Vzkaz od zkušených zájemců o práci pro šéfy

Inspirace Osobní rozvoj

Po několika měsících, kdy dává WinWinJob.cz možnost najít si nového šéfa a díky němu adekvátní a zajímavou práci, jsme se rozhodli udělat malý průzkum.

Zeptali jsme se lidí, kteří aktivně hledají nové uplatnění a mají za sebou již více pracovních zkušeností, co jim ve výběrových řízeních nejvíce chybí.

A vzešlo nám z toho 5 konkrétních tipů pro šéfy, které není tak těžké uvést do praxe.

1. Způsob komunikace

Lidé oceňují dostupnost a rychlost reakce.
94% lidí vadí, když na svůj email nedostane odpověď. Ať už kladnou nebo zápornou. Tento dojem už zůstane nedílnou součástí vnímání dané firmy.

2. Vzájemná chemie

Pro 84% lidí je důležité, zda si osobně sednou s lidmi, které potkají v rámci výběrového řízení či ne. Rozhodují se na základě prvního setkání, způsobu komunikace, průběhu výběrového řízení a vnitřního pocitu.

3. Možnost ovlivnit náplň práce

83% lidí se rozhoduje při výběru finální nabídky podle náplně práce. Ocení, když se šéf zajímá, co opravdu chtějí dělat. Zároveň připouští, že to moc často nedělají.

4. Kolegové

Pro 68% lidí je důležité, s jakými lidmi v týmu budou pracovat, ale jen mizivé procento se k této informaci dostane. Stále totiž není automatické, mít možnost potkat se s týmem ještě před zahájením spolupráce.

5. Prostředí

42% lidí se shoduje na tom, že je pro ně zásadním kritériem prostředí, ve kterém budou pracovat a chtějí ho rozhodně vidět před zahájením spolupráce.

Prohlédni si konkrétní šéfy na winwinjob.cz, s kterými můžeš pracovat.

Mohlo by tě zajímat

Employer branding - odraz reality nebo naleštěná krabička?

Většina společností v posledních letech pracuje na tvorbě a budování své značky zaměstnavatele. Tedy ovlivnění vnímání značky lidmi za účelem PŘITÁHNOUT, NADCHNOUT A UDRŽET si ty pravé lidi. V zásadě...

Přečti si více

Šéf z generace X nebo Y?

O generačních rozdílech toho bylo napsáno již hodně. My jsme si ale řekli, že porovnáme generační rozdíly u šéfů a jejich stylů. Snad ti tento článek pomůže udělat si jasno...

Přečti si více