Jak to chodí v Acomware očima zaměstnanců

Ze zákulisí firem

Přečtěte si, jak probíhá nábor lidí ve firmě, která od roku 2002 hýbe digitálním trhem se zaměřením na výkonnostní marketing, digitální média a inteligentní e-mailovou komunikaci. Připravili jsme pro vás rozhovor s PPC specialistou Víťou Kališem a arťačkou Luckou Koutníkovou, kteří nedávno do Acomware nastoupili.

Co tě zaujalo na Acomware a jak ses o volném místu dozvěděl/a?

Víťa: Oslovili mě přímo z Acomware ohledně pozice PPC specialisty. Acomware znám z branže velmi dobře, a proto jsem neváhal s odpovědí.

Lucka: O Acomware jsem měla již pár let vytvořenou představu. Neočekávala jsem, že v prostředí e-commerce bude prostor pro vizuální tvorbu, tedy ani vhodné místo pro mě. Vypsané pozice v oblasti kreativy mě překvapily. CV jsme odeslala ze zvědavosti přes winwinjob, kde jsem mohla alespoň částečně zjistit, kdo se nachází ve vedení jednotlivých oddělení.

Jaký jsi měl/a dojem z výběrka a jak probíhalo?

Víťa: Po komunikaci s HR jsem nejprve dostal domácí úkol a poté následoval pohovor. Při výběrku jsem se potkal s Dančou z HR, dvěma zkušenými leadry z performance Davidem a Petrou. Dozvěděl jsem se, jak to v Acomware chodí, jaká bude moje pracovní náplň a měl jsem možnost poznat i firemní prostředí. Ačkoliv firma nemá nejmodernější vybavení, působila na mě velmi profesionálně. Ještě v ten samý den mi Danča zavolala a pověděla mi, že jsem byl přijat. Měl jsem obrovskou radost, protože jsem si to moc přál.

Lucka: Pohovor byl velmi plynulý. Věcný. Účastníci příjemní.

Proč ses rozhodl/a nastoupit právě do Acomware? /Čím si tě firma získala?

Víťa: Acomware je pro mě v online marketingu známým jménem, už díky jejich blogu, na který jsem mnohokrát narazil při hledání řešení problémů z této oblasti. To, čím mě Acomware zaujal, nelze snadno popsat. Je to především partou lidí, která si navzájem předává zkušenosti a díky tomu se všichni neustále posouváme. Můžu si tak vyměnit nápady a zkušenosti nejen u kávovaru v kuchyňce, ale i na vzdělávací poradě, kterou máme dvakrát do měsíce.

Lucka: Rozhodla jsem se na základě kladných ohlasů a zázemí. Dále mě zaujala představa o budování Kreativního oddělení ve společnosti zaměřené na výkon.

Jak jsi prožíval/a své první dny v nové práci? Měl/a jsi z něčeho obavu?

Víťa: Po celou zkušební dobu jsem se řídil adaptačním plánem. V něm bylo podrobně rozepsáno, čemu se budu jednotlivé týdny věnovat, jaká školení absolvuji a vědomosti, které díky tomu získám. Byl v něm vlastně celý harmonogram od mého nástupu až po konec zkušebky. Během celého adaptačního procesu mi byla nápomocná teamleaderka Andrejka. Vždy se mi snažila předat maximum informací a zkušenosti získané svou praxí. Mohu se na ni spolehnout i teď po zkušební době. V Acomware jsem si uvědomil, jak je důležité mít v začátcích správného a laskavého mentora.

Lucka: Nastoupila jsem do rozjetého vlaku. Obavy se nedostavily, necítila jsem se distancovaně díky členům oddělení.

Jak vnímáš své působí teď, pár měsíců po nástupu? Splnila firma tvé očekávání?

Víťa: Nyní mám více než 10 klientů, kterým spravuji PPC kampaně. Už dnes se starám o účet jednoho z největších klientů, kterého jsem si sám přál. U takového klienta pracuji s velkým množstvím dat, a to je něco, co mě posouvá v oboru dál. Celkově Acomware splnil má očekávání. Není to jen zkušenostmi v e-commerce, ale také lidmi okolo, kteří jsou do práce zapálení a mají ji rádi.

Lucka: V oblasti kreativy je v Acomware velký prostor, jen je potřeba do ní vložit potřebnou energii, což mi vyhovuje, mám před sebou hodně práce.

Zní ti to zajímavě?
Na winwinjob.cz známe 3 šéfy z Acomware, s kterými můžeš pracovat.
Podívej se na jejich profily, ať zjistíš, koho k sobě zrovna hledají.
David Vurma

Petra Pacáková

Sandra Arbesová